کانون شهدای گیسور

کانون  شهدای گیسور
مسجد جامع گیسور وکانون شهدای گیسور
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۱۰

کاروان فرهنگ

 حضور دومین کاروان فرهنگ و هنر گناباد در روستای گیسور



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: دومین کاروان فرهنگ و هنر گناباد در روستای گیسور از توابع این شهرستان حضور یافت.


حمیدرضا مهدوی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گیسور خبر منطقه خراسان، با بیان این مطلب اظهار کرد: بالغ بر 20 نفر از اساتید و هنرمندان رشته های عکاسی، فیلم سازی، معرق، خوشنویسی و نقاشی با حضور در روستای گیسور اقدام به برگزاری ورکشاپ‌های مختلف نمودند.


وی توسعه و گسترش عدالت فرهنگی در همه مناطق و روستاها را از جمله برنامه‌های این اداره دانست و افزود: سعی کرده‌ایم با همکاری هنرمندان و فعالان فرهنگی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در سطح شهرستان گسترش دهیم.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه آموزش، کشف استعدادهای نهفته و ایجاد یک روز بانشاط فرهنگی در روستاهای دورافتاده و محروم است.


مهدوی تأکید کرد: افراد بسیاری هستند که با دیدن برنامه‌ها، به این هنرها علاقه‌مند شده و به دنبال فراگیری این هنر رفته و همین باعث اشتغال زایی و کسب درآمد برای این افراد نیز شده است.


وی تصریح کرد: جمع آوری اطلاعات روستاها شامل آداب و رسوم و صنایع دستی، سوژه یابی، خلق آثار هنری و نمایش فیلم های تولید شده در انجمن سینمای جوان دفتر گناباد از جمله برنامه های اجرا شده در روستای گیسور بوده است.


برای ادامه تصاویر روی ادامه مطلب کلیک کنید .


تصاویر مربوط به جنگ فرهنگی


کاروان فرهنگ



















موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی