کانون شهدای گیسور

کانون  شهدای گیسور
مسجد جامع گیسور وکانون شهدای گیسور

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است



محرم‌ طلیعه ایثار و گذشت و ماه پیروزی خون بر شمشیر است. ماهی که خون مظلوم‌ترین انسان در راه آزادگی و مردانگی ریخته شد و چراغ هدایت بشریت منوّر و کشتی نجات نیز مهیای پناه وارستگان شد. آری محرم سال 61 هجری قمری؛ طلیعه جهاد و مبارزه با دشمن دین و خدا بود. ماهی که حضرت امام‌حسین‌(ع) و یاران باوفایش جان خود را سپر شمشیر سرخ قرار دادند تا خون سرخشان دین خدا را پابرجا نگهدارد و بدین‌سان در تاریخ بشریت جاودانه شدند.

تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس؛ تجلی رشادت‌ و حماسه‌ ملت شریف ایران طی هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشته و امیدواریم بتوانیم از برکات معنوی این ایام بهره‌مند شویم.



کانون شهدای گیسور ومسجد جامع گیسور
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۴۲

 حضور دومین کاروان فرهنگ و هنر گناباد در روستای گیسور



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: دومین کاروان فرهنگ و هنر گناباد در روستای گیسور از توابع این شهرستان حضور یافت.


حمیدرضا مهدوی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گیسور خبر منطقه خراسان، با بیان این مطلب اظهار کرد: بالغ بر 20 نفر از اساتید و هنرمندان رشته های عکاسی، فیلم سازی، معرق، خوشنویسی و نقاشی با حضور در روستای گیسور اقدام به برگزاری ورکشاپ‌های مختلف نمودند.


وی توسعه و گسترش عدالت فرهنگی در همه مناطق و روستاها را از جمله برنامه‌های این اداره دانست و افزود: سعی کرده‌ایم با همکاری هنرمندان و فعالان فرهنگی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در سطح شهرستان گسترش دهیم.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه آموزش، کشف استعدادهای نهفته و ایجاد یک روز بانشاط فرهنگی در روستاهای دورافتاده و محروم است.


مهدوی تأکید کرد: افراد بسیاری هستند که با دیدن برنامه‌ها، به این هنرها علاقه‌مند شده و به دنبال فراگیری این هنر رفته و همین باعث اشتغال زایی و کسب درآمد برای این افراد نیز شده است.


وی تصریح کرد: جمع آوری اطلاعات روستاها شامل آداب و رسوم و صنایع دستی، سوژه یابی، خلق آثار هنری و نمایش فیلم های تولید شده در انجمن سینمای جوان دفتر گناباد از جمله برنامه های اجرا شده در روستای گیسور بوده است.


برای ادامه تصاویر روی ادامه مطلب کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۱۰


🌷جنگ فرهنگی هنری 🌷



کاروان فرهنگی هنری اداره ارشاد اسلامی گناباد،با همکاری کانون فرهنگی هنری شهداء گیسور برگزار میکند .

جنگ فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان روستا ،جهت استعداد یابی 

با ویژه برنامه های مختلف فرهنگی هنری ،مسابقات و اهداء جوایز.

 

زمان: صبح جمعه ۲۴ شهریور


مکان: زینبیه(جنب مسجد جامع) گیسور

💐💐💐


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۲۰